maandag 7 december 2015

Ikke in Thailand.

Nog 12 dagen!
Dat zijn geen 2 weken meer...
En ondertussen zijn onze kids dolenthousiast!
De Sint heeft er een beetje aan mee geholpen door deze boekjes te brengen. Een schot in de roos. Superleuke boekjes waarin alles zo klaar als een klontje wordt ;)


Onze Seth heeft inmiddels ook zijn uiterste best gedaan in de zwemles en kan nu zwemmen!
Dat geeft toch een IETS geruster gevoel.
Toch blijven we steeds alert. Ze zijn tenslotte maar 5 en 7.
Ik heb armbandjes besteld waarop hun naam, onze telefoonnummers, ons e-mail adres en BELGIUM staat.
Dan hebben we nog een noodscenario geoefend voor als we van de bus/trein stappen en ze ons niet vinden. We hebben aan hun rugzakjes fluitjes gehangen. In geval van nood weten ze dat ze er heel hard op moeten fluiten zodat wij ze kunnen vinden. Ik hoop oprecht dat ik dat fluitje van heel de vakantie niet hoor.
Maar je kan maar beter op alles voorbereid zijn.
We gaan vooral niet doemdenken maar optimaal genieten...van het weer, de bezienswaardigheden, het eten en bovenal van elkaar.
Want hoeveel gezinnen kunnen zeggen dat ze een maand 24u op 24 met elkaar hebben doorgebracht?
Ik kan niet beschrijven hoe intens ik naar deze reis verlang, maar dat was al wel duidelijk zeker?! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten